7 av 7 möjliga, Söndag

Godmorgon
Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan ringa till Jenny.
Det kommer bli en bra dag idag i can feel it.

Skönhetsdag it is (haha) Vi ska fixa håret idag, färga om och klippa topparna så det blir lite fräschare. Igår blev jag väldigt sugen på kortare hår.. men jag tror att jag behåller mitt långa ett tag till.


Kom på mig själv med att inte ha klagat på snön på ett bra tag så det är ju dags men eftersom jag har varit så posetiv i det här inlägget så tänker jag inte göra det. Jag får öva upp ironin istället.
Så ha en jätte jätte trevlig dag i det härliga vintervädret :)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Åh, en skönhetsdag låter inte helt fel. En sån borde man kanske ha. Håret skriker efter det iallafall haha.

2010-02-09 @ 11:13:49
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0