Företagsekonomiplugg

Kom hem till ett tomt hus, (vilket jag verkligen uppskattar när jag ska plugga) Så nu har
jag pluggat en hel del faktiskt, fast jag är långt ifrån klar.
Jag tror faktiskt att jag kan mer än jag tror, jag vill bara vara på säkra tiden och plugga
som f*n. Inga misslyckade resultat den här veckan inte!!

Jag kom på att jag sitter och pillar med håret, en penna eller nåt liknande när jag pluggar,
så jag testade att ta på mig ett par fingervantar. Det funkade faktiskt, bara lite svårt att vända blad.

Efter ett tag gjorde jag en härlig frukt tallrik som var helt kanon i pausen faktiskt

Jag idag klädd i stor myströja för att hålla värmen hemma

Ne dags att återgå till boken

Kommentarer
Postat av: isabella

en skål med negerbollssmet hade varit bättre??!!

2010-02-22 @ 16:06:58
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0