Hallå??? någon där?

Japp här är jag.
Det har varit lite tomt här dem senaste dagarna och jag har faktiskt ingen rimlig förklaring till varför jag fullkommligt struntat i att blogga.

Sitter här med en varm kopp choklad och har precis skrivit färdigt mitt geografi arbete..  jag vet att det ska lämnas in imon (eller idag eftersom klockan är mycket) men bättre sent än aldrig och jag tycker att det blev bra.
   Nu ska bara lite svenska in i huvudet innan jag är klar för natten, jag är iofs klar, men det skadar inte att kunna det extra bra.
Jaaa du Sofie det blir sena nätter me plugg när man prioriterar vännerna först Men vafan dem ska ju gå FÖRST!!

Vid 20 tiden tog jag och Jenny bussen till Emma där vi pratade bort några timmar på både roliga tråkiga sorgsna och allvarliga saker. Det behövs! Vi åkte sedan hem till Jenny där vi gjorde klart våran slangdialog, jätte bra blev den och vi hade sjukt kul när vi gjorde den haha.

Men som sagt så läser inte svenskan sig själv.
Jag hoppas ni sover gott där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0