Jag har tänkt efter...

Jag kom att tänka på en sak när jag gick hem från stallet idag.

Jag har varit emot snön i ca en och en halv månad helt i onödan, eller jaa visst kan jag vara emot den och drömma om våren men det är ju onödigt att tjura ihop av något som ändå inte kan bli bättre just nu.
   Därför har jag bestämt mig för att acceptera snön tills den försvinner istället.

Så vet ni vad jag gjorde på hemvägen???
Joo jag gjorde min första snöängel i år, jag fångade snöflingor på tungan och jag slängde mig i varenda snöhög jag kom åt, kalla det fånigt? men det var jättekul faktiskt HAHA.

Nu ska jag läsa iegnom något kapitel till i företagsekonomin och sen sussa :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0