Summering av min lov vecka

Eftersom det är söndag och man är tvungen att inse att skolan börjar imon så insåg jag att det inte är så jobbigt.
Det beror nog på att jag har haft en helt underbar lov-vecka!

Det började ju redan förra söndagen då jag och familj åkte till det omtalade Orsa och fick fin fin skidåkning och massa kvalitetstid :)

När jag väl kom hem hade jag en supersöt Honey som väntade och som har gått sjukt bra dem tre dagarna jag fick rida den här veckan ( jag är stolt, och har faktiskt masserat henne varje dag )

Sen har jag ju pluggat en del också, men det har faktiskt inte varit så jobbigt.. jag är så sjukt glad att jag inte går natur natur längre och är tvungen att lära mig en massa konstiga formler så att man inte ens kan fortsätta plugga om man inte skulle kunna en.  Att läsa sig till saker är min metod i guess

Sen för övrigt har jag fastnat för musiken som spelas i sound of music filmen, så sjukt bra och skiljer sig lite från "dagens musik"  på tal om det så sjöng (japp ni läste sjöng) jag och bella igenom oss hela sound of music häftet i minst 20 dialekter toner och höjningar eller vad man kallar det, haha kul var det och ni skulle hört oss!

sen träffade jag ju även Jenny och Emma igår och fick prata av mig lite brabra!


Kommentarer
Postat av: bella

Haha "ni skulle hört oss" eller inte xD haha "pånni" shit vad det lät förhemskt xD



just so you know, DU är bäst syrran! <3

2010-02-22 @ 22:22:38
URL: http://lillabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0